Aanmelden nieuw lid VAR

U kunt zich via het onderstaande formulier aanmelden als lid van de VAR. De kosten van het lidmaatschap bedragen € 42,50 per jaar. Voor studenten € 25,- per jaar. De VAR-leden krijgen jaarlijks in het voorjaar de Preadviezen en de Verslagen van de jaarvergaderingen toegezonden en zij kunnen de jaarvergaderingen bijwonen. Tevens ontvangen zij andere publicaties van de VAR.

Wie zich in de loop van het jaar opgeeft, ontvangt, samen met een factuur voor de contributie voor het lopende jaar, zo lang de voorraad strekt de in dat jaar gepubliceerde Preadviezen van de jaarvergadering.

Zodra uw aanmelding is verwerkt door het Secretariaat krijgt u daarvan een bevestiging per e-mail. Krijgt u die niet, controleer dan uw spambox (en in Gmail ook de map Promotions) en voeg administratie@verenigingbestuursrecht.nl toe aan uw adresboek.

Iedere aanmelder ontvangt automatisch een eerste nieuwsbrief per e-mail. U kunt zich daarin desgewenst afmelden voor toekomstige mailings.

Het formulier bestaat uit een aantal onderdelen. Verplicht in te vullen velden zijn gemerkt met (*)

Versie : 8.1.41